|
Odgovorna za poslovanje, odnos sa klijentima, menadžment kompanijom, timom i istraživačkim projektima. Veoma posvećena razvoju korporativne komunikacije i imidža.
Bogato profesionalno iskustvo i dugogodišnja praksa u kvantitativnim i kvalitativnim istraživanjima. Rukovodila mnogim istraživačkim projektima u oblastima tržišta potrošača, tehnologije, telekomunikacija, finansija , automobilske industrije, kao i brojnim socio-političkim istraživanjima. Izuzetno iskusna u istraživanjima Brenda i komunikacije.
Posvećena inovaciji i stalnom približavanju istraživačkih usluga potrebama tržišta. Veruje u vrednost intuicije, znanja i uvida, istraživačka pitanja i odgovore, integrisanu komunikaciju i visoke standarde kvaliteta.
Slađana Brakus je psiholog, diplomirala je na Univerzitetu u Beogradu. Tečno govori engleski, služi se španskim. Iskusna u mnogim TNS brendiranim rešenjima: BPO™, Conversion Model™, NeedScope™, Adeval™, Optima™, Value Manager™. |
|