trenutno se nalazite: Home / O nama / Ljudi / Slađana Brakus

Slađana Brakus

 


Slađana Brakus je generalna direktorka kompanije TNS Medium Gallup, u kojoj radi od 2004. godine. Usmerena je na jačanje tržišne pozicije, kroz razvoj istraživačkog sektora, inovativna rešenja i korporativnu komunikaciju.

 
 
 

Odgovorna za poslovanje, odnos sa klijentima, menadžment kompanijom, timom i istraživačkim projektima. Veoma posvećena razvoju korporativne komunikacije i imidža.

Bogato profesionalno iskustvo i dugogodišnja praksa u kvantitativnim i kvalitativnim istraživanjima. Rukovodila mnogim istraživačkim projektima u oblastima tržišta potrošača, tehnologije, telekomunikacija, finansija , automobilske industrije, kao i brojnim socio-političkim istraživanjima. Izuzetno iskusna u istraživanjima Brenda i komunikacije.

Posvećena inovaciji i stalnom približavanju istraživačkih usluga potrebama tržišta. Veruje u vrednost intuicije, znanja i uvida, istraživačka pitanja i odgovore, integrisanu komunikaciju i visoke standarde kvaliteta.

Slađana Brakus je psiholog, diplomirala je na Univerzitetu u Beogradu. Tečno govori engleski, služi se španskim. Iskusna u mnogim TNS brendiranim rešenjima: BPO, Conversion Model, NeedScope, Adeval, Optima, Value Manager™.