TNS Medium Gallup je prva privatna kompanija u oblasti ispitivanja javnog mnjenja, tržišta i medija na tlu bivše Jugoslavije. Počela je sa radom 1990. godine, a danas je deo nekoliko svetskih lanaca: TNS Group, WIN Gallup International Association i WPP-Kantar Group. Ovo nas povezuje sa gotovo 200 država širom sveta.
Deo TNS WPP Kantar Group
Taylor Nelson Sofres (TNS) je naša matična kuća. TNS je lider u merenju TV gledanosti, istraživanju medija, tržišta i potrošačkom panelu. Postoji na globalnom nivou, u preko 80 zemalja širom sveta. TNS je vodeća istrazivačka kompanija u mnogim zemljama Evrope i najveća kompanija u SAD. U Aziji, TNS ima najjaču istraživačku mrežu.
Od 2008. godine TNS je deo WPP-Kantar grupe. WPP je najveći svetski lanac u pružanju marketinških usluga. Obuhvata preko 2000 kompanija iz oblasti oglašavanja, medija-planiranja, istraživanja, konsaltinga, PR-a, brendiranja i komunikacija.
Kantar Group je deo WPP lanca posvećen istraživanju i konsaltingu. Postoji u 81 zemalji širom sveta i objedinjuje kompanije koje pružaju pun spektar istraživačkih i konsalting usluga. Više od polovine kompanija sa Fortune-ovih vodećih 500 su klijenti Kantar Grupe. Pored TNS Grupe, Kantar obuhvata velike kuće kao što su Research International, Millward Brown, Henley Centre HeadlightVision i mnoge druge.
TNS SEE pokriva sve balkanske zemlje: Albaniju, Bugarsku, Bosnu i Hercegovinu, Kosovo, Makedoniju, Moldaviju, Srbiju, Rumuniju, i ima partnere u Hrvatskoj i Sloveniji. TNS BBSS, centralna kancelarija za region JI Evrope nalazi se u Sofiji, Bugarska.
Naša kompanija je punopravni član WIN Gallup International Association (WIN GIA) - međunarodne asocijacije nezavisnih istraživačkih agencija, koja postoji u 72 zemlje sveta.